Начини на плащане и доставка
Можете да поръчате продуктите на Amway, когато пожелаете. Изберете начина на плащане и доставка, който ви подхожда най-добре.
Можете да поръчате продуктите на Amway, когато пожелаете. Изберете начина на плащане и доставка, който ви подхожда най-добре.
Опции за плащане
Кредитна/Дебитна карта
Плащането може да бъде направено като се използва кредитна карта, регистрирана на Amway онлайн. Можете да управлявате регистрираните кредитни карти в раздел “Моите кредитни карти”.
Банков превод
Трансферът може да се направи онлайн или по пощата или по банков път. За да направите плащане, използвайте посочената информация за банковата сметка, когато финализирате поръчката (Страница Плащане) или в раздела Детайли за моята поръчка.
*Плащания по банков път в последните 3 работни дни на календарния месец не се приемат и обработват
Опции за доставка
Amway предлага опцията за 'Доставка до дома'. Моля вижте информацията и цената за доставка по-долу:
Доставка до дома
Посочете вашия домашен и допълнителни адреси в раздел "Mоите адреси". Можете да изберете адреса при самата поръчка.
Доставчик
Спиди
Възползвайте се от безплатна доставка
За СБА и Клиенти-гости при поръчки над 149,00 лв.
За регистрирани клиенти при поръчки над 79 лв.
Такса за доставка
4.99 лева (с ДДС)
Време за доставка
3-4 работни дни от датата на подаване на поръчката
Често задавани въпроси
Мога ли да премахна продукти от моята поръчка?
Да, преди да потвърдите поръчката си, можете да добавяте или премахвате артикули от количката за пазаруване
Мога ли да откажа поръчката си?
Ако поръчката ви е потвърдена, моля, свържете се с вашия местен отдел за обслужване на клиенти за допълнителен съвет как да процедирате с отказа.
Къде мога да получа поръчката си?
Може да бъде изпратена до избран от вас адрес (домашен, служебен, и т.н., - никога до П.К. или в офис на куриерската компания).
Може ли държавата/регионът на доставка да бъдат различни от държавата/региона на закупуване?
Не. Държавата/регионът трябва винаги да бъдат същите държава/регион, в които е направена покупката.
Кога ще пристигне моята поръчка?
SPEEDY JSC Доставка до дома - Поръчки през целия ден - Време за доставка 3 - 4 работни дни
П.П. Вашата поръчка ще бъде предадена на нашата складова база за обработка веднага след като поръчката бъде платена и потвърдена.
След получаване на потвърждението за поръчка, можете да започнете да отчитате горните времена за доставка.
Колко трябва да платя за услугата за доставка?
Моля, вижте “Такси за доставка” на под “Опции за доставка и плащане”.
Мога ли да променя хода на доставка на моите пратки?
Да, можете да го направите, като използвате приложението на Спиди – Смарт контрол: https://www.speedy.bg/bg/smart-control или се свържете с "Oбслужване на клиенти" като пишете на infobg@amway.com и поискате промяна в доставката. Можете да:
Промените предложената дата за доставка
Промените адреса за доставка
Какъв е процесът на доставка до домашен адрес?
Ако сте избрали доставка до домашен адрес, когато вашата поръчка напусне складовата база ще ви изпратим имейл с потвърждение, че вашите артикули са изпратени.
Имейлът включва номер за проследяване с връзка към уеб страницата на куриера, а накрая и куриерът ще ви изпрати текстово съобщение или имейл, за да ви информира за доставката.
Къде мога да намеря моята квитанция/фактура?
Фактурите са прикрепени към вашите имейли с потвърждение за доставка. Можете също да изтеглите PDF версии на вашите фактури от "Детайли на поръчки", до които имате достъп в "Моят офис”. Запомнете, че “Моят офис” е на разположение след вписване.
Кога ще мога да проследя поръчката си?
След като поръчката ви бъде изпратена от нашата складова база, в “Проследяване” ще можете да видите, че превозвачът е получил електронно съобщение.
Как работи проследяването на пратки?
Можете да видите вашия номер за проследяване във вашата история на поръчки. Ако кликнете на номера на пратката, ще бъдете пренасочени към сайта за проследяване на превозвача.
Там ще откриете най-актуалния статус.
Когато получите потвърждението за изпращане на поръчката по имейл, то ще съдържа също и номера на пратката и директна връзка към сайта за проследяване на превозвача.
Мога ли да проследя поръчката си?
Да, можете. За повече подробности и описание, моля, вижте Често задавани въпроси в “Опции за доставка и как да проследите пратка”.
Какво да направя, ако получа неправилен продукт, по-малко количество или допълнителен продукт?
Вашият пакет или пакети се събират отчасти автоматично и отчасти ръчно. За съжаление се случват грешки. Когато се случи грешка с Вашата поръчка, моля, обадете се или изпратете имейл на Вашия местен център за контакти в рамките на 7 дни, за да могат те да направят проверка.
Има ли такса за връщане на продукти?
Да, трябва да заплатите стандартните куриерски разходи. Amway възстановява пощенските/куриерските разходи за връщане при „право на отказ“ и „законова гаранция“.
Как мога да върна продукти?
Връщането на поръчка е просто
1. Впишете се в акаунта си и отидете на “Моят офис”
2. Отидете на страницата ”История на поръчки” чрез ”Моите поръчки”
3. Намерете поръчката, която искате да върнете и натиснете връзката “Детайли на поръчка” до нея.
4. Натиснете ”Върни” и следвайте инструкциите
Какво ще се случи, ако в крайна сметка реша да задържа продукта?
Ако в крайна сметка решите да задържите продукта, моля, отменете връщането в “Детайли на връщане”. Вашите връщания могат да бъдат намерени в “История на поръчки” и “Моите връщания”.
Кога ще получа възстановяване на сумата за върнатия продукт?
Когато предадете вашата поръчка за връщане на превозвача, ще отнеме приблизително 2-3 работни тя да достигне до точката за вземане на пратки. Два пъти седмично пратките за връщане се изпращат до складовата база на Amway.
В този процес можете да очаквате възстановяване на сумата в срок от 12 до 14 работни дни.
Имайте предвид: Връщания, които са получени и обработени преди 26-то число на месеца, ще бъдат включени в прегледа на възнагражденията за текущия месец.
След тази дата корекцията ще бъде включена в следващия месец.